"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 30 grudnia 2020

maraton...

                   sylwestrowy można powiedzieć, bo przebiegnięty w wigilie Sylwestra he,he... "Rzutem na taśmę" zaliczyłem jeden jedyny maraton w tym roku. 
Nawet endo to zauważyło hi,hi... chociaż wypięło się na swoich sympatyków i odchodzi do lamusa:(
Prawie czterdzieści trzy kilometry w deszczu i temperaturze około plus pięciu stopni Celsjusza.
Warunki atmosferyczne trudne i trasa też. No, bo z racji tych świrusowych zakazów punkt odżywiania musiałem zrobić w domu. Jak nigdy jeszcze w mojej "karierze" maratońskiej królewski dystans pokonałem na siedmiuset metrowym odcinku;) 
Łatwo nie było, ale Kto powiedział, że będzie lekko. Maraton jaki by nie był powinien zaboleć he,he... Także taki jak ten z mozolny z czasem na zaliczenie;)
Ale jak to powiedział kiedyś jeden Zakonnik samo przebieranie nogami w zasadzie sensu niema. Lecz gdy trudy ofiarowujemy Bogu w czyjejś intencji to na bank nam pomoże i da siły dotrzeć do mety. Sprawdziłem na moich ponad dwudziestu maratonach i prawie tyle samo ultra. Działa:) Dzisiaj też dedykowałem zmagania w Bogu wiadomej intencji i mimo prywatnego, osobistego, samotnego biegu na trasie nie byłem sam. Tym bardziej, że cały czas pod Domem Mamy - Pani Jasnogórskiej:))
Delikatnie się "upodliłem" ale cieszę się z odnowienia patentu maratończyka;) Już myślałem, że po raz pierwszy od roku 2007 nie będę miał na koncie maratonu, a tu proszę "mówisz i masz" Hurrraa!
Przysłowia:
  • „Eugeniego lód albo woda pokaże, czy w maju będzie pogoda”
  • „Jeśli da śnieg Eugenii, to się zima przemieni”
Cytat dnia:
„Jesteśmy tym bogatsi im więcej rzeczy zbędnych zdołamy odrzucić.” -  św. Jan Paweł II
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13