"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 16 grudnia 2020

ciąg dalszy...

                                 zmagań z pośladowym bólem;) Wczorajsza cotygodniowa gimnastyka trochę pomogła, ale nie do końca. Najważniejsze - mogę normalnie chodzić, biegać tylko siedzenie mi nie służy:( I to chyba bardzo dobrze he,he... "Lotać" mi się chce, a tu "gorący" okres przedświąteczny. 
Odkąd Adam zauważył, że w tym roku nie przebiegłem królewskiego dystansu cały czas siedzi mi w głowie maraton.
Myślałem o jakim moim prywatnym adwentowym, lecz jakoś organizacyjnie nie mogę go ogarnąć:( zaraza też mnie trochę zniechęca, bo wiadomo po maratonie organizm jest bardziej podatny na infekcje. 
Obowiązki domowe na pierwszym miejscu jak nakazuje właściwa hierarchia wartości. Potem pasja i kto wie może "rzutem na taśmę" odnowię patent maratończyka;)  
Wyczekująca postawa indiańskiego wojownika. Co ma być to będzie. Marzenia się spełniają tylko trzeba im trochę pomóc hi,hi...
Dzisiaj środa i kto wie, czy nie ostatnie zajęcia w Crossficie *Społeczeństwo w dobrej formie* fundowane z ramienia Ministerstwa Sportu i Turystyki. Moje stałe wtorkowe wygibasy pozwoliły mi wejść w te treningi z marszu;) Oczywiście z ręką na sercu muszę przyznać wskazówki i pilnowanie techniki przez trenera daje efekty:)
*Po* jak zwykle powrót "z buta". Wieczorkiem piątka przy temperaturze blisko sześciu stopni powyżej zera to o tej porze roku rewelka:) 
Po siłce biegło mi się dość ciężko:( Dlatego na trasie zrobiłem sobie pit stop na reklamę;) 
Cieszę się z tych trzydziestu paru minut szybszego przebierania nogami jak dziecko:)) Bo fajnie było:))
 
Cytat dnia - „Zbieg okoliczności to boski sposób na pozostanie anonimowym.” Albert Einstein

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13