"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 25 listopada 2020

to jest...

                       już koniec;) czas roztrenowania, czyli coroczny urlop biegowy dobiega końca:) Na szczęście hi,hi... bo waga jest brutalna. Ale jak sobie człowiek pozwala to ma
:( Dlatego trzeba powoli wchodzić na normalne obroty. Z uwzględnieniem w planie tygodniowym pluskania w zimnej wodzie he,he... Zresztą jak zawsze o tej porze roku. 
W czwartym tygodniu laby na razie tylko sto dwadzieścia minut na rowerku stacjonarnym i jedenaście kilometrów marszu. Z czego wczoraj rekordowa dziewiątka;)
W poniedziałek akonto wtorku zrobiłem moją cotygodniową gimnastykę domową. A dzisiaj środa, więc trening w ramach zajęć - *Społeczeństwo w dobrej formie* w Crossficie:))
Po treningu musiałem "uciekać", żeby mnie syn z synową nie odwieźli do domu he,he... Piąteczka "z buta" wieczorowa porą była świetna:) Temperatura -2 i pierwsze bieganie w tym sezonie *pod kreską*, czyli w temperaturze poniżej zera;) Szkoda, że po drodze nie było gdzie zamorsować:( Byłby trzy
aktywności w jednym dniu. W dodatku po siłce moczenie w zimnej wodzie to przecież super regeneracja:) W sumie to jak widać na mapce dwa razy rzekę przecinałem;) Tyle, że ciemno, teren nie sprawdzony, woda też:( Z tego co pamietam za widoku jedna i druga to kit butówka;)

Cytat dnia
„Największy błąd, jaki możemy popełnić w życiu, to poddanie się lękowi przed popełnieniem błędu.” Elbert Green Hubbard
Przysłowia:
„Święta Katarzyna śluby ucina”
„Gdyby nie Kaśka, nie byłoby Jaśka”
„Jak się Katarzyna głosi, tak się Nowy Rok nosi”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13