"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 18 listopada 2020

jakaś

               masakra wynika z tego artykułu:((  "Przestają krzyczeć, kiedy zostają zaintubowani" - dodała.  Czyli mają siłę oddychać skoro krzyczą, ale intubuje się... żeby nie krzyczeli ?:( 
"Pielęgniarka powiedziała, że kiedy proponowała niektórym pacjentom, że połączy ich z rodziną na ostatnią rozmowę, odpowiadali: Nie, bo nic mi nie będzie". Tzn. czuli się w miarę dobrze, lecz ona wiedziała, że i tak umrą?? :(
Był taki kadr z filmu chyba "Chłopi"? *ludzie uciekajta doktory jadą* he,he...
Trzeci tydzień roztrenownia. Jak zawsze w tym okresie wyłażą mi wszędzie jakieś bóle:( Potwierdza się stara prawda: *maszyna mniej niszczeje kiedy jest w ruchu, niż gdy stoi bezczynnie* 
Dzisiaj środa, więc trening w Crossficie w ramach zajęć fundowanych z ramienia Ministerstwa Sportu i Turystyki - *Społeczeństwo w dobrej formie*
A*po* piąteczka z buta:)) 
Ciemno wszędzie, głucho wszędzie;) A jednak dwie biegaczki po drodze spotkałem:)) 
Z dedykacją dla Tych co mają żony biegaczki;)
W kalendarzu świąt nietypowych dziś dzień bicia rekordów bez rekordu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13