"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 18 września 2020

zimne...

                               już poranki chociaż trwa lato he,he... Tylko plus sześć kresek powyżej zera i lodowaty wiatr, więc temperatura odczuwalna zapewne dużo niższa.
Dycha na stałej przydomowej trasie w koszulce z długim rękawem, ale i tak trochę mnie przewiało. Tempo nie startowe;) zatem cały czas szukałem słoneczka, bo w cieniu brrrrr...
Organizm jeszcze się nie przestawił na chłód. Dopiero co było trzydzieści plus, a tu nagle taki spadek. Co prawda jak słonko idzie do góry to  temperatura też. Dlatego wracając lekko się nawet przygrzałem;) Fajnie było! Na "Bałtyku" spotkałem dwie biegaczki i dwie kijarki. 
Miałem ochotę dać nura do "Adriatyku", bo pewnie woda cieplejsza niż powietrze;) Ale odpuściłem, żeby nie zakazić "dziury" w stopie;) Coś mi się niedawno wbiło i musiałem wczoraj zrobić sobie "zabieg". Bo kłuło  zwłaszcza przy bieganiu:(
"Letnie" morsowanie;) przełożone, ale nadrobię to:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13