"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 28 sierpnia 2020

za...

                 Krysią i Adamem pobiegłem, bo zobaczyłem na endo, że w Żernicy już biegają he,he... 
Bialska zwana Aleją Brzozową, Lasek Wilka, bialskie pola i powrót:) Trochę na okrągło i dlatego wyszła dwunastka z małym hakiem;)
https://www.relive.cc/view/vrqD4gPLALq









Fajnie było! na początku "powoli jak żółw ociężale..." Ale w drodze powrotnej nawet ze sprintami na zielonych światłach hi,hi...
Biegaczy jak na lekarstwo jeden. Ze mną dwóch;) za to "Badylarek" całe mnóstwo:) podobnie jak psów luźno biegających:(
Świetnie mi się dziś biegało! Pewnie dlatego, że mama Kuby napisała na fejsie: "Jesteśmy z Kubą na sali wybudzeń po zabiegu. Póki co dostał lek przeciwbólowy i przysypia. Jest ok."
Uff... Dzięki Bogu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13