"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 29 sierpnia 2020

przy...

                        sobocie po robocie he,he... Właściwie to pod knedelkach ze śliwkami;) Było bieganie kapitalne:) Większość biegających wcina makarony, a mnie najlepiej biega się właśnie po takich kluchach, albo po kaszy;)
W nocy deszcz. Do południa również przejściowe opady. Żal mi d... ściskał, bo nie mogłem:(  A Krystyna z Adamem wytupali po dyszce;) Po czym jeszcze napisali: "Pogoda marzenie na maraton. Mżawka, ciepły wiaterek i bardzo przyjemnie wilgotno. Mega"
Jak już mogłem i skończył się mecz  Lechia - Raków (1:3:) Wyszło słońce:( A tak chciałem między kroplami deszczu. W zasadzie to zmokłem rano i to dokładnie w czasie ponad kilometrowego marszu z zakupami hi,hi... 
https://www.relive.cc/view/vRO7RJmDZyv
Fajnie mi się dziś biegało choć po deszczu ciepło i bardzo parno. Dzisiejsza trasa na zasadzie gdzie mnie oczy poniosą. Pełna improwizacja. Miała być dycha, lecz trochę nie poniosło i skończyłem tak jak wczoraj po dwunastce:))
Najważniejsze, że mój serdeczny kumpel wraca powoli do pełni sił:) Ogromnie się cieszę z takich wiadomości!
cyt. Ewa OstaszAutor Z taką Armią siły wracają w tempie ekspresowym 😀💪😘 Kuba zrezygnował dzisiaj że środków przeciwbólowych. Sporo czasu spędził na wózku i wszystko wskazuje na to, że zastawka działa prawidłowo 😀👍

Kuba Ostasz Dzięki Tomek Tete na pamiątkę przybędzie 5 kolejnych blizn, trochę mnie pokroili, ale wracam do normalności 💪😁

Cytat dnia:
„Uśmiech bywa aktem męstwa, smutek to słabość i postawa zbyt wygodna. Być radosnym i dobrym, kiedy świat jest smutny i zły, to mi dopiero odwaga.” Małgorzata Musierowicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13