"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 14 sierpnia 2020

wkurw...

                       mnie bierze:( Pandemia, ludzie tracą pracę, obniżają pracownikom wynagrodzenia, a wybrańcy narodu podnoszą sobie k...a uposażenie o czterdzieści procent. Żeby było śmieszniej za głosuje opcja pro rządowa ramię w ramię z opozycją. Draństwo, bezczelność i kpina z narodu. Wstydu nie mają! Już żałuję, że w ostatnich wyborach podniosłem frekwencje:( Tak w ostatnich, bo już na  żadne wybory nie idę. Ba, będę przekonywał innych, żeby też nie szli. Liczymy się tylko przed wyborami, a potem maja nas w d...e! 
I jak tu nie biegać codziennie;)
Wyszedłem ukoić nerwy, a tu jakby dzisiaj trzynasty he,he... 
Od kilku dni susza, skwar, duchota, a gostek, stary chłop niczym dziecko z nową zabawką łazi po ulicy i dmuchawą wznieca tumany kurzu:( Później w poprzek chodnika na wjeździe stoi grat i trzeba go omijać jezdnią chyba:( Kawałek dalej to samo stoi złom w poprzek chodnika i wyleguje się w nim jakaś lafirynda:( Kto tym ludziom daje prawo jazdy jak nie znają podstawowych przepisów.
Jakby było mało zegarek "gubi" sygnał GPS:((  i po niecałych pięciu kilometrach zapisuje tylko czas trwania treningu:( Cała ta technika jest do bani:( Skoro po bieganiu muszę sobie dorysowywać trasę i nie mam żadnych danych:(
Według zegarka w godzinę trzy minuty zrobiłem 4,83km, a powinno być 10,09km. Dalszą część trasy wyznaczyłem na endo, ale to prowizorka. Nie ma tempa kolejnych kilometrów itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13