"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 13 sierpnia 2020

śledzą...

                     człowieka na każdym kroku;) Ledwo wróciłem z biegania esemes od syna z drugiej części miasta "biegałeś na Bialskiej?" I weź tu zrób skok w bok he,he... Nie da rady! Mówią, że Częstochowa to duża wieś;) Chyba coś w tym jest;)
Start w kierunku "Bałtyku" i od razu bonus w postaci kapitalnego zachodu słońca:)
 Potem Bialska zwana Aleją Brzozową do Sanktuarium Krwi Chrystusa. I curig;) do Okulickiego. Później, żeby wyszła dziesiona przez Szajnowicza i od frontu Jasnej Góry sprawdzić co dzieje się *pod Szczytem*
Na koniec jeszcze "przedłużka" i na liczniku fajna jedenastka:))
https://www.relive.cc/view/vxOQnnWXY26
Było super! Chociaż gorąco:( Na tremometrze +27. Czuję jednak, że organizm już się zaadoptował do klimatu afrykańskiego;) Bo pot mnie zalewa, ale już wysoka temperatura mi tak nie doskwiera jak na początku upałów. Skoro się przyzwyczaiłem to na bank tylko patrzeć jak przyjdzie ochłodzenie;) 

Przysłowia:
  • „Gdy z początkiem sierpnia panują upały, to zima długo trzyma kożuch biały”
  • „Gdy gęś chodzi w sierpniu po lodzie, to w listopadzie chodzi po wodzie”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13