"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 15 sierpnia 2020

już myślałem...

                                     że trzynasty czternastego się skończył. Fajnie wytuptałem sobie jedenaście kilometrów na "Bałtyku" i już miałem wracać.  Kiedy pojawiła się zagadana parka z trzema psami. A, że oczywiście bez smyczy to nagle jeden wielki bydlak bach mi pod nogi. Resztka włosów na głowie mi się zjeżyła, bo  mało co bym się wyp......:( Na co on i ona a jakże ani me ani be ani kukuryku. 
Jeszcze nie wygoiłem dłoni po poniedziałkowym glebnięciu, więc wkurw mnie wziął na maxa.
Zaczęło się fantastycznie! Deszczyk kropił, ciepło (+19) i nareszcie w parku Lisiniec bez dzikich tłumów he,he... 
Trafiła mi się też dzisiaj kapitalna niespodzianka. Pierwszy raz na "Adriatyku" zobaczyłem nenufary - lilie wodne. W pierwszej chwili pomyślałem, że Ktoś dla żartu wrzucił jakiś kwiat. Kiedy podbiegłem bliżej okazało się, że oprócz pięknego kwiatu z wody wystają jeszcze dwa pączki:))
W sumie w sobotnią niedzielę;) /Bo dziś Święto Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny i stulecie  "cudu na Wisłą"/ wydreptałem sobie kapitalną trzynastkę:))  
https://www.relive.cc/view/vPOpNYWMKEq
Przysłowia:
„Gdy na Wniebowzięcie Panny ciepło dopisuje, to ciepły i pogodny koniec lata obiecuje”
„Od Wniebowzięcia miej w stodole połowę żęcia”
„We Wniebowzięcie Panny Marii słońce jasne, będzie wino godnie kwaśne”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13