"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 23 sierpnia 2020

pościgałem...

                                  się trochę nie planowanie he,he... Ruszyłem z zamiarem odwiedzenia Alei Brzozowej. Najpierw jednak zrobiłem pętelkę ścieżką rekreacyjną na "Bałtyku".
Po przemieszczeniu się z parku Lisiniec na Bialską w cieniu dobiegłem do Sanktuarium Krwi Chrystusa.  Przyklęknąłem pod kapliczką i ruszyłem z powrotem. Chwilę wcześniej widziałem *zimowego* biegacza;) lecącego też w kierunku Okulickiego. Zimowego, bo w spodenkach i jakichś getrach, czy kalesonach termoaktywnych sam nie wiem. Zasapany, zlany potem! No, ale jakże by inaczej  w tej duchocie ja na krótko i również zgrzany. Biegłem jakiś czas za Nim po czym przystanął. Nie dziwię się;) Mijając Go rzuciłem cześć, lecz chyba nie usłyszał. Lecę swoim tempem i za chwilę kolega mnie wyprzedza. Biegniemy jeden za drugim przy czym młody cały czas się ogląda. Zgięte wysoko ręce w łokciach, brak pracy ramion widać utrudnia Mu utrzymanie tempa. Za Wrocławską jest długi łagodny podbieg i widzę dystans miedzy nami się zmniejsza. Poczułem się jak na zawodach hi,hi... Chwilę biegłem "na jego plecach" po czym gdy przed samą kapliczką wzniesienie "urosło" wrzuciłem piątkę i zafiniszowałem;) Fajne to było chociaż w tempie leniwym he,he... Widać było nie miał już siły, a ja cieszyłem się, bo  czułem że  jest jeszcze zapas:))
https://www.relive.cc/view/v26M2XjKGEqNa otwarcie nowego tygodnia znów jedenastka:) Poo omszy co by lepiej smakował obiadek;)  Kapitalne bieganko tylko ta duchota i parówa:( 
Po wczorajszych opadach rano jeszcze pokropił deszczyk. Niestety temperatura nieznacznie się obniżyła. Ech, co bym dał za kąpiel w przerębli...
 Cytat dnia
„Szczęście nie jest stacją, do której przyjeżdżasz, lecz sposobem podróżowania.” (anonim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13