"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 22 sierpnia 2020

mruczy...

                       kropi, pomyślałem więc po tym piekielnym upale akuratna pora na bieganie;) Deszczyk niewielki:( jak dla mnie mogliby tam w górze kurki nieco bardziej odkręcić he,he... 
Miałem chęć polecieć na Bialską zwana Aleją Brzozową i w Lasek Wilka, a potem w bialskie pola. Obawiałem się jednak po tych alertach co rusz przychodzących na komóre gwałtownej burzy:( Dlatego wybrałem "mój prywatny stadion" i zabawę w chomika, czyli kręcenie kilkuset metrowych pętelek.
Parno, duszno i wciąż gorąco zatem pomalutku i do przodu;)
Tak się zakręciłem hi,hi... ani spostrzegłem, a tu prawie dyszka. W sumie z dobiegiem wydreptałem bez mała jedenaście kilometrów:) 
https://www.relive.cc/view/v7O9yBdrWQO
Lubie czasami biegać takie pętle po równym podłożu na zamkniętym terenie. 
Gdzie nie trzeba wytężać uwagi na otaczający ruch tylko można bujać w obłokach;) Chociaż prawdę mówiąc szeroko oczy otwarte trzeba mieć zawsze. Dziś też  dwóch rowerzystów gnało z górki i żebym zwolnił kiedy wypadli zza krzaków byłaby kolizja na pustym olbrzymim parkingu. Fajnie było:))

Cytat dnia:
„Tam zaczy­na się przy­jem­ność, gdzie kończy się przymus.” Józef Bułatowicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13