"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 8 sierpnia 2020

ósmy...

                         ósmy, czyli imieniny miesiąca;) Wystartowałem i pomyślałem dawno mnie nie było w Alei Brzozowej... W sumie to na Bialskiej zwaną Brzozową Aleją byłem nie tak dawno. Ale dalej w Lasku Wilka i Bialskich polach faktycznie dawno.
Przy Sanktuarium Krwi Chrystusa jak zawsze strefa wilgoci;)  Kiedy tam padało. I choć panują afrykańskie upały tam rozlewiska kałuż oraz multum wściekłych komarów he,he...
Obleciałem bialskie pola i akurat po zmroku wróciłem do cywilizacji.
Fajnie wygląda  też Brzozowa w sztucznym
oświetleniu:)

 

Imieniny miesiąca uczciłem spokojną jedenastką w temperaturze prawie dwudziestu pięciu stopni po godzinie dwudziestej:( 
Jak dla Morsa nawet śródlądowego to ekstremalne warunki. Szczerze mówiąc podczas tych upalnych dni zdarza mi się marzyć o kąpieli w przerębli hi,hi... 
https://www.relive.cc/view/vrqoMdRkyKO
Wg kalendarza świąt nietypowych obchodzimy dziś Wielki Dzień Pszczół

Cytat dnia:
„Jeśli znikną pszczoły, człowiekowi pozostaną jeszcze cztery lata życia” - Albert Einstein.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13