"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 20 lipca 2020

jak...

              brakuje pomysłu na bieganie zawsze zostaje pobawić się w chomika;)
Od rana gorąco +28 i bardzo duszno:( Nie bardzo wiedziałem po wyjściu z domu w którą stronę ruszyć, więc pierwsza wolna he,he...
 Na rozgrzewkę slalom między drzewami na jasnogórskim polu namiotowym. Anglojęzyczna  para młodych ludzi przyglądała mi się z zaciekawieniem i nawet coś komentowała, ale jak człowiek nie kumaty to nie wie pozytywnie, czy negatywnie?
 Potem "Bałtyk" i pętelki dookoła "Adriatyku" i "Bałtyku". W pełnym słońcu smażyłem się jak skwarek na patelni. 
Dlatego pomyślałem schowam się w cieniu i zrobię dziesięć przebieżek;)
Był to świetny pomysł:)) "Ząbki" lub jak niektórzy mawiają "grzebyk" wszedł mi fajnie:) Trochę się odmuliłem;) Przewentylowałem płuca, a i nogi odczuły zamianę po szuraniu ostatnimi czasy;)
Tak się rozbrykałem hi,hi... że w drodze powrotnej zaliczyłem jeszcze wte i wewte pomosty przed mostkiem nad "szyjką" a potem dwa razy schody;) 
 Było super! Nie rozumiem jak niektórzy ludzie mogą mówić, że bieganie jest nudne!? 
W sumie wydeptałem dziesięć kilometrów i mokry jakbym kąpał się w ciuchach stanąłem w progu uciorany, ale szczęśliwy:)

Nie wystarczy przekroczyć próg, trzeba iść w głąb. /św. Jan Paweł II

*Wg kalendarza świąt nietypowych wypada dziś Międzynarodowy Dzień Szachów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13