"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 19 lipca 2020

cały dzień...

                                     pochmurno i bardzo ciepło+25. A deszczu jak nie widać, tak nie widać. Jedynie co rusz alerty w telefonie:( Nie wiem po co jak nie są w stanie przewidzieć warunków pogodowych na danym terenie.
Straciłem nadzieję na bieganie w deszczu, więc o siedemnastej lecę;) Zdążyłem dobiec w bialskie pola i wyszło słoneczko. I znowu przyszło się kisić w sosie własnym he,he... 
Warunki przy wysokiej temperaturze powietrza co rusz inne. w Lasku Wilka obok Sanktuarium Krwi Chrystusa gdzie nie dociera słońce taplanie w błocku i oganianie się od komarów;)
Dalej w bialskich polach piachy i kurz. Zwłaszcza jak przejedzie terenowy czterokołowiec.
 Wolę już spotkanie z koniarzami, Których dziś spotkałem w trzyosobowym składzie:)
Dwie amazonki i jeden jeździec:) Z czego para z policji. Fajnie, że patrolują te tereny. 
Często szaleją tam ludzie na quadach, terenowych motocyklach i co najgorsze zdarzają się delikwenci wywożący do lasu śmieci:(( 
Na półmetku trasy spotkałem... fajną pannę dziewannę:)) Minąłem się z kilkoma biegaczami i całą "zgrają" *Badylarzy* - czyt maszerów z kijkami;)
Wydeptałem dwanaście kilometrów. Upociłem się jak "mysz przy porodzie", ale po sutym obiadku udało się w trakcie wytwarzanie endorfinek spalić ponad tysiąc kalorii;)
Pierwszy dzień nowego tygodnia ze świetnym tuptaniem w moich ulubionych terenach:))
https://www.relive.cc/view/vxOQAPE9pMO
Cytat dnia
„Być może nie dotarłem tam, gdzie zamierzałem, jednak dotarłem tam, gdzie potrzebowałem” Douglas Adams

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13