"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 27 lipca 2020

jak co roku...

                                wybiegłem dziś dziesięć kilometrów na rogatki miasta przywitać biegowych Przyjaciół z Tarnobrzega, Rzeszowa, Stalowej Woli i nie tylko;) Od kilku lat czekam na granicy miasta i jak Bóg pozwoli w przyszłym roku chciałbym doczekać jubileuszowej XXV Pielgrzymki Biegowej Tarnobrzeg - Jasna Góra:)
Bardzo cieszę się z tych corocznych spotkań i mojego krótkiego, wspólnego z Nimi pielgrzymowania. 
Jako miejscowy, który mieszka w cieniu "świętej wieży". Jestem co niedziela na Mszy świętej w Jasnogórskim Klasztorze. Czasem bywam i w tygodniu.   Wstyd przyznać:( ale dopiero biegnąc tę ostatnią dychę z umordowanymi Pielgrzymami uświadomiłem sobie, jakie mam wielkie szczęście:)) Kiedy tylko dusza zapragnie mogę pojawić się w Kaplicy Matki Bożej - Pani Jasnogórskiej:)
A Oni jak zresztą wielu Innych pielgrzymów muszą pokonać setki kilometrów. 
W trudzie, znoju, upale, czasem deszczu. Nie zważają na niewygody, bo jak napisała Mon Run na fejsie: "Nie jest wcale ciężko kiedy wiem, że na końcu drogi spotkam Cię.." 
Jestem pełen podziwu dla Biegaczy Pielgrzymów. Mimo tylu kilometrów w nogach emanują radością:) Wszyscy uśmiechnięci, zadowoleni i jak zawsze pełni sympatii dla biegającego dziadka;)
Nie wiem co mają w swoich sercach, głowach, ale kiedy stają /padają na twarz/ na Jasnogórskich Błoniach bije od Nich niesamowita moc. Zresztą sami przyznają, że od Najświętszej Maryi Panny czerpią siły na cały kolejny rok. Ale jak mówią najpierw przychodzą dziękować za opiekę i wszelkie łaski. 
Jako cytat dnia jeszcze jedno zdanie od Moniki: 
*Uśmiech jest zmartwychwstaniem na cmentarzysku nadziei*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13