"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 29 lipca 2020

dwudziestka...

                                  w poniedziałek. Asystując biegnącym Pielgrzymom na przedostatniej zmianie prowadzące dziewczyny Aga i Monia solidnie mnie "przewietrzyły" hi,hi...
Miałem w nogach ponad dychę. A tu młode biegaczki poczuły widocznie, że są blisko Celu i cisły;) Przyznaję już bardzo dawno tak szybko nie biegałem. 
Po długim wybieganiu wczoraj solidna porcja wygibasów czyt. gimnastyki, a dziś znów szybsze przebieranie nogami:) Ale nie aż tak jak w poniedziałek he,he...
Szczerze mówiąc taka szybka piątka była mi bardzo potrzebna. Nie ma zawodów:( a samemu nie chce się wychodzić poza strefę komfortu;)
Dziś najpierw odwrotnie niż ostatnio najpierw Aleja Brzozowa do Sanktuarium Krwi Chrystusa. Nawrót i z drugiej strony powrót przez "Bałtyk". 
https://www.relive.cc/view/v8qV8N4QY7O
Dwunastka wyszurana;)  i niestety w punkcie wyjścia już po zmroku:(
Nie powiem wieczór ma swój urok, klimat i przede wszystkim jest nieco chłodniej. Ale przez coraz krótszy mnie już jest szkoda lata;)

 Cytat dnia:
*Trenuj tak, żeby regeneracja była konieczna.
Regeneruj się tak, żeby trening był możliwy.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13