"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 18 czerwca 2020

podziwiamy...

                           pana powiedziały dziś jednym głosem dwie Kijarki na "Bałtyku".  A ja Panie! odpowiedziałem zgodnie z prawdą. 
Cenię i podziwiam dojrzałe, zadbane, Kobiety:)) Które nie stękają jak nieraz te młodsze, że tu, czy tam Im przybyło he,he... tylko próbują coś z tym zrobić. Jednocześnie walcząc z upływającym nieubłaganie  czasem. 
Podobnie jak ja hi,hi...
Szacun wielki, że chce Im się podmalować, zrobić paznokcie, fryzurę i wyjść pomaszerować z kijkami lub pobiegać:))
Kiedy widzę młode Laski ze znaczną nadwagą wcinające  w "maku" śmieciowe żarcie w ciężkich buciorach i wszechobecnych portkach nie dziwie się, że Ich koledzy oglądają się za starszymi Babkami;)
Dzisiaj najpierw runda w parku Lisiniec. Potem Aleja Brzozowa, czyli Bialska do sanktuarium Krwi Chrystusa. Powrót na około przez pod jasnogórskie parki, żeby wyciągnąć trasę;)
Fajnie było! Zabawowo jak to mówię;) Spokojnie, choć były i porywy;) Na luzie ze slalomem między słupkami i rozglądaniem się dookoła;) 
https://www.relive.cc/view/vZqNNVpLXGq
Przebiegłem trzynaście kilometrów i w tym tygodniu to wszystko. Dwa dni odpoczynku, a od niedzieli ORK_a. Obóz regeneracyjno - kondycyjny. Codzienne wszesnoporanne bieganie po plaży wzdłuż morza zakończone kąpielą w prawdziwym Bałtyku:))
Na co dzień biegam ulicami, po parkach, polach, więc jak jestem nad morzem wykorzystuję okazję do biegania boso i biegam jedynie na "oklep" czyt. bosaka po piachu. 
Wolność od buciorów! Regeneracja i wzmocnienie umęczonych stóp, oraz doskonały peeling. 
Uwielbiam te poranki przy wschodzie słońca. Pusta plaża, szum morza, fantastyczne rześkie powietrze. Do tego relaksujące pluskanie w słonej wodzie to dla Morsa śródlądowego cudowne chwile!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13