"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 17 czerwca 2020

jak...

                      ślimak he,he... dowlokłem się na "Bałtyk". Jakiś ociężały? Po wolnym dniu od biegania i wczorajszej solidnej gimnastyce dziś jakiś taki nieruchawy;) Masakra!
Przebiegłem dwie pętle wokół glinianek. Potem jeszcze pół i pomyślałem warto byłoby się rozruszać. W tym celu na "mojej" polance wzdłuż "Bałtyku" zrobiłem serie dziesięciu przebieżek.
Szybko wolno, szybko wolno... Bardzo lubię przebieżki:) Są dla mnie lekarstwem na odmulenie po ciągłym wolnym bieganiu:) Oprócz mnie ścieżkę rekreacyjną udeptywało jeszcze dwóch biegaczy i znajoma biegaczka Basia:)
W sumie wyszło dwanaście kilometrów. I jak zawsze na początku czasem jest trudno, ale zawsze po już wspaniale:) 
https://www.relive.cc/view/vXOnEgKMJBv
Dzisiejsza aura taka sobie. Niby pochmurno i temperatura tylko około dwudziestu stopni na plusie, lecz duszno. Na szczęście powiewy wiaterku co jakiś czas dawały chwile orzeźwienia. Cóż pogoda jest zawsze;)

 

Cytat dnia

„Nie uda Ci się przepłynąć oceanu dopóki nie zdobędziesz odwagi, by stracić z oczu widok lądu.” Krzysztof Kolumb
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13