"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 12 czerwca 2020

jestem...

                  zabiegany, ale nie zabieganym. Wytłumaczyłem z rana na "Bałtyku" biegaczce, Która na moje biegackie pozdrowienie odpowiedziała pytaniem: "pan jest tym zabieganym co tu codziennie biega?"
Dzisiaj o poranku start za pięć szósta:) Mglisto, ale ciepło /+15/ Obudziłem się bez budzika po piątej, ale wstałem dopiero wpół do szóstej. Cieszę się z porannego rozruchu, bo po południu czeka mnie "dyżur" u Wiktorki:) Znając mobilność naszej wnusi lekko nie będzie he,he... Dziadek biegamy, dziadek pogramy w piłkę, dziadek husiu, dziadek "na barana" itd. itp. 
Ostatnio też wyszedłem na godzinkę i ani się obejrzałem dycha na liczniku trzeba wracać. Dziś obleciałem kawał Lisińca i kilometrów jak na lekarstwo:( Dopiero w parku Lisiniec udało mi się dokręcić minimum potrzebne do utrzymania funkcji życiowych organizmu;) czyli dziesięć kilometrów.  
https://www.relive.cc/view/vrqodVrpdKv
Było świetnie. Chyba znów zacznę biegać skoro świt. W myśl zasady - *najpierw bieganie potem śniadanie*  Rześkie, świeże powietrze. I co najważniejsze "żarówa" z góry nie grzeje;) 
Muszę wrócić też przynajmniej raz w tygodniu do pływania. Jak zaczęła się zaraza odpuściłem moczenie w zimnej wodzie, a przecież jestem Mors śródlądowy i kąpię się cały rok na okrągło;)

Cytat dnia: “Jak każdy biegacz wie, bieganie to coś więcej niż tylko stawianie jednej nogi przed drugą; to jest nasz styl życia i to kim jesteśmy.” – Joan Benoit Samuelson, mistrzyni Olimpijska w maratonie (Los Angeles 1984)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13