"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 17 marca 2020

miało...

                 być w niedziele wolne i było. Wczoraj miało być biegane, lecz niestety nie wyrobiłem się z malowaniem:( 
Cały dzień utykania, łażenia po drabinie, schylania, podnoszenia oraz  machania  wałkiem i pędzlem daje w kość prawie jak maraton;)  
Dzisiaj skończyłem wcześniej i jak to napisała na fejsie Maryś wyszedłem z nadzieją, że mnie wirus w koronie nie dogoni;) Nie, że taki szybki jestem tylko po ciemku może mu trudniej namierzyć potencjalną ofiarę;)
Po dwóch dniach pod dachem pierwszy oddech świeżego powietrza zawrócił mi w głowie;) Widać dotlenienie było niezbędne:)
Nie bardzo miałem pomysł "gdzie" więc poturlałem się po "moim" stadionie tzn. parkingu jasnogórskim:) Mam tam wszystko! Bruk, asfalt, trawę, slalom, górki, zbiegi i co najważniejsze zero kontaktów z ludźmi. Natuptałem siedem kilometrów i choć uzależnienie dopominało się jeszcze, jeszcze... pokornie zjechałem do pit stopu:) 
https://www.relive.cc/view/vYvrD8oPRx6
Czuję w kościach te dwa dni intensywnego zapier...a, a trzeba zachować zapas sił jeszcze na jutrzejszy przedpokój;)  
Ta minimalna dawka endorfin była mi dziś niezwykle potrzebna. Może nie tyle fizycznie co mentalnie.
Podreptałem pod niesamowicie gwieździstym niebem po którym co rusz przelatywały jakieś samoloty. Do tego jak nigdy bardzo nisko. Oby nie rozsiewały kolejnych dostaw zarazy;)
Cieszę się, że wyszedłem! Chociaż w głębi duszy kusiło mnie odpuść! jesteś zmęczony! Siódemeczka była super!
Podreptałem pod niesamowicie gwieździstym niebem po którym co rusz przelatywały jakieś samoloty. Do tego jak nigdy bardzo nisko. Oby nie rozsiewały kolejnych dostaw zarazy;)

Cytat dnia

„Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od pierwszego kroku” Lao-tzu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13