"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 7 lutego 2020

tak być...

                   powinno. Lecę przez las przewiązką między Kaspra Bufalo, a Zakopiańską i nagle na wprost mnie ogromne psisko - niczym mały koń he,he... Zanim zdążyłem zastanowić się co robić usłyszałem dziewczęcy głos: "stój! zaczekaj!" Pomyślałem sobie niby ja? Nie to "kuc" przystanął zamiatając zadem w lewo i prawo hi,hi... Zaraz za nim pojawiła się Malutka Biegaczka:)) I przytrzymała go za obrożę kiedy się mijaliśmy. Za co oczywiście z uśmiechem Jej podziękowałem. Wymieniliśmy pozdrowienia i pobiegli każdy w swoją stronę. Potem gdy wracałem do "cywilizacji" sytuacja powtórzyła się po raz kolejny. Pochwaliłem psiego king konga, że słucha takiej Małej kobietki;)
Dziś osiemnastką dobiłem do sześćdziesiątki tygodniowego kilometrażu he,he... po raz pierwszy w tym roku;) 
Na termometrze niby plus jeden stopień, lecz lodowaty wiatr sprawiał, że odczuwalna temperatura była dużo niższa. Zwłaszcza na odkrytym terenie między polami przewiało mnie na wylot:(
Biegło mi się rewelacyjnie:) Nóżka podawała hi,hi... a zbyt cienki ubiór mobilizował do szybszego przebierania nogami;)
Do tego trafiło mi się towarzystwo "łysego" he,he... Wychodząc z domu od razu zauważyłem wiszący księżyc na jasnym za dnia niebie. Przez całą drogę był ze mną i nawet w lesie się nie zgubił;) Wiadomo we dwójkę zawsze raźniej tylko, że na dreptane pogaduchy nie ma co liczyć hi,hi... Co najwyżej można do niego pogadać;)
https://www.relive.cc/view/vQvxVN3j2B6
Trochę asfaltu, bruku, płyt chodnikowych, wertepów, błocka i kałuż. Można powiedzieć wszystko czego dusza zapragnie w jednej "pigułce" he,he... 
Fajnie było!!!

Cytat dnia
„Największy błąd, jaki możemy popełnić w życiu, to poddanie się lękowi przed popełnieniem błędu.” Elbert Green Hubbard

Przysłowia na dziś:
  • „Kiedy w lutym rosa pada, nowe mrozy zapowiada”
  • „Zwykle luty ostro kuty, czasem luty same pluty”
  • „Gdy luty ciepły i o wodzie, wiosna późna i o chłodzie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13