"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 9 lutego 2020

późno...

                    bo późno, ale wyszedłem! i wytuptałem coś jakby słonia hi,hi... Znów jak to Adam napisał: "przy księżycu 👍👍" Ostatnio "łysy" to mój nieodłączny kompan biegowy he,he... Wiernie mi towarzyszy i nie gubi się jak nieraz GPS w zegarku;)
"Wyciekłem" jak pies spuszczony z łańcucha hi,hi... Spokojnie, bez sapania, na luzie przed siebie, gdzie nogi poniosą:)) 

Właśnie takie beztroskie hasanie bez patrzenia na zegarek i poganiania się najbardziej lubię:) Cieszę się z wyjścia i wydreptanych piętnastu kilometrów, bo jak się chce żreć drożdżówkę trzeba kalorie palić hi,hi...
Tym bardziej, że aura w lutym dopisuje he,he... Temperatura otoczenia +6 stopni Celsjusza! Trochę ją silny wiatr jako odczuwalną obniża, lecz jak na te porę roku grzechem byłoby marudzić. Z drugiej strony nie ma się za bardzo co cieszyć:(

Przysłowia: 
„Gdy mróz w lutym ostro trzyma, tedy już niedługa zima”
„Gdy w lutym topnieje, to na wiosnę mróz bieleje”
„Gdy mróz w lutym długo trzyma, wtedy już niedługa zima, lecz gdy w lutym z dachów ciecze, zima długo się przewlecze ” 
      „Jedyną rzeczą, której powinniśmy się obawiać jest strach” Franklin D. Roosevelt


      Brak komentarzy:

      Prześlij komentarz

      Szukaj na tym blogu:

      Translator

      ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

      ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13