"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 12 lutego 2020

przedwiośnie...

                                    już w moim bieganiu hi,hi... Do tej pory wolnym tuptaniem nabijałem kilometry. Baza to podobno podstawa. Jak mawia mój znajomy sklepikarz Pan Marek: "najpierw masa potem rzeźba" he,he... 
Dzisiaj dołożyłem serie dziesięciu podbiegów, które uwielbiam:) Niedługo wiosna, więc wkrótce dojdą przebieżki. Oby tylko nie zrobiło się ślisko.
Dziś nie wiem z jakiego powodu, ale nogi waciane, pospinane... Czyżby efekt wczorajszej gimnastyki? Chyba nie. Wcześniej tak nie było. Ciężko mi się przebierało nogami i nawet zastanawiałem się, a może  po grochówie? Raczej powinien być odrzut hi,hi... 
Spokojnie wydreptałem prawie dyszkę i kiedy stanąłem pod moją górką pomyślałem może mi to pomoże;) Pierwsze pięć razy gramoliłem się jakbym ciągnął oponę od traktora he,he...
Potem było już coraz lepiej i na koniec stwierdziłem tego mi było potrzeba:)) Za ostatnim razem lecąc w dół toczyłem się jak kula po równi pochyłej;)
Zresztą zawsze po bieganiu jest lepiej niż było hi,hi...
https://www.relive.cc/view/vQvyzmNKd4O
Cytat dnia:
                         „Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali.” -  św. Jan Paweł II

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13