"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 20 lutego 2020

czwartek...

                        tłustym zwany he,he... ale chyba raczej powinien słodkim się nazywać;) Drzewiej tłusty, bo były pączki ze słoniną i skwarkami hi,hi... Dzisiaj królują na słodko z różą, wiśniami, śliwką, śmietaną, budyniem, toffi i sam Bóg raczy wiedzieć z czym jeszcze. Oraz faworki zwane też chrustami. Przy czym dla mnie żaden faworek nie jest faworytem w wyścigu z pączusiami;)
Jeden pączek mówią ma około trzysta kalorii. Zjadłem... trzy i pół, czyli ponad tysiąc kalorii:( Do tego normalne śniadanie i obiad. A spaliłem? Dobieg na "Bałtyk" jedna runda dookoła glinianek i plumm...  
Wg endo na bieganiu nieco ponad czterysta. Podczas kąpieli w zimnej wodzie pewnie też coś koło tego, a więc bilans dodatni na niekorzyść wagi ciała he,he... Chociaż?

Tłustoczwartkowe bieganie i pluskanie było w sumie wiosenne. Temperatura powietrza +4 i wody w "Pacyfiku" podobna. Cóż niedługo przyjdzie na morsowanie robić wycieczki:(

Cytat dnia

„Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpisujemy marzenia, a jakaś niewidzialna ręka nam je przekreśla. Nie mamy wtedy żadnego wyboru. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak potrafimy być nimi jutro?” Phil Bosmans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13