"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 30 grudnia 2019

zaprawiony...

                                 jestem dokładnie:( Wiem katar leczony trwa tydzień, a nie leczony siedem dni he,he... Minęło dopiero sześć, lecz zamiast być coraz lepiej jest ....... Nie piszę nawet jak, żeby nie było hi,hi...
W sobotę z racji ślubu i wesela wolne i luz bluz;) Wczoraj też odpuściłem, bo dychałem jak przysłowiowa ryba bez wody. Dzisiaj rano pomyślałem trudno wóz, albo przewóz. Ubieram buty biegowe i lecę. Może bieganie mi pomoże, a jak nie to trudno. Zrobiłem piątkę dysząc, sapiąc i smarkając. Wywaliłem po drodze z nosa "tony" kataru i chyba jest lepiej:)) Synowa słysząc o moim "leczeniu" zasugerowała mi jeszcze (choć sama nie stosuje;) morsowanie hi,hi... I chyba tak muszę zrobić! 
https://www.facebook.com/YakutiaCom/videos/1071124009886947/
Temperatury (gorączki) nie mam, więc może zimna woda zdrowia doda he,he... Ewentualnie całkiem mnie ....... 
Wolniutko, ale do przodu he,he... Niby tylko pięć kilometrów. Zawsze to jednak jakiś ślad w dzienniczku biegowym jest hi,hi...
https://www.relive.cc/view/vmqX19EyZov
Bez zegarka i przy głupiejącym dziś endomondo:( i tak było super:)) Brakowało mi tego szybszego przebierania nogami. Zresztą nie taki zły ten poniedziałek he,he... Rano piąteczka świńskiego truchtu;) Później sześć kilometrów do Wnusi i z powrotem;) W sumie wynik dwucyfrowy 11 km:))

 Cytat dnia „Życie jest w 10% tym, co się wydarza i w 90% procentach tym, jak na to reagujemy.” Charles Swindoll

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13