"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 2 grudnia 2019

według...

                  wczorajszej prognozy pogody miało być dziś prawdziwe morsowanie. Synoptycy zapowiadali spadek temperatury poniżej zera i późnym wieczorem faktycznie było -2. W nocy jednak front atmosferyczny chyba się zmienił. 
Na moim morsowisku o poranku termometr na powietrzu pokazał 0, a w wodzie +4 stopnie:)
Wcześniej zanim zamoczyłem się w "Pacyfiku" po dobiegu do parku Lisiniec obleciałem nasze trzy glinianki "Bałtyk" "Adriatyk" i wspomniany "Pacyfik" dookoła, bo laba się skończyła he,he...
Uwielbiam poranne bieganie niezależnie od pory roku i aury;)
Ranna aktywność daje mi "kopa" na cały dzień dlatego nazywam ją "ładowaniem akumulatorów" hi,hi...
W wodzie rewelka:) brakuje tylko zimy, ze śniegiem, mrozem i lodem. Ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma!
Przed wejściem do wody dwie białogłowy na "oko" czterdziestki;) widząc moje przygotowani zapytały: "co pan będzie robił?" Wytłumaczyłem Babeczkom w skrócie co i jak jest z zimowymi kąpielami  i o dziwo okazały zainteresowanie oraz ochotę na inicjacje:)  
Uprzedziłem, że to uzależnia he,he...
Spytały czy mogą popatrzeć, więc zademonstrowałem morsowanie oczywiście bez wietrzenia pach hi,hi... 
Myślę spodobało Im się;) Zastanawiam się, czy odważą się i zrobią ten krok, czy pozostaną w sferze marzeń. Wszystko w Ich "głowie" he,he... Podobnie jak z maratonem jak człowiek przemyśli, nastawi się pozytywnie *dam radę* to może więcej niż myśli;)
https://www.relive.cc/view/v36ArxVJ4ZqZ buta wytuptałem cztery i pół kilometra choć chęci były na dużo więcej hi,hi... Niestety relive potraktowało to jako wędrowanie;) By mnie bardziej zmotywować pewnie;) Czyżbym za wolno biegał?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13