"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 4 grudnia 2019

pierwszy...

                 śnieg spadł przedwczoraj wieczorem:) Niestety biegać po "białym" a raczej resztkach białego puchu da się tylko miejscami:( Ale dobra wiadomość to taka, że na "kanale la manche" łączącym "Bałtyk" z  "Adriatykiem" pojawił się pierwszy LÓD! *Szybka* jeszcze cienka he,he... lecz wszystko idzie w dobrym kierunku hi,hi... Mam wielki sentyment do tego miejsca, bo tam dziesięć lat temu z Teresą rozpocząłem swoja przygodę z zimowymi kąpielami;)
Biegowo dziś spokojna jedenastka podczas rekonesansu mojej stalej przydomowej trasy. Chyba "wrosłem" w pejzaż tej części Lisińca he,he... Bo na Huculskiej mijając Faceta usłyszałem: "dawno pana nie było widać" ?!?!?! Pożyczyłem Gościowi miłego dnia i zaskoczony poleciałem dalej zastanawiając się czy tak bardzo rzucam się w oczy? hi,hi...
https://www.relive.cc/view/vNOPnQ53rYqTempo ekonomiczne;) spokojnie, na luzie, przyjemnie, więc bez pośpiechu:) To jest to co lubię najbardziej he,he...
Było naprawdę świetnie! 
Zresztą nie dziwota;) Dzisiaj z samego rana Adam na messengerze napisał mi:  
"Roztrenowanie zakończone, a więc 
 🍏🍌🍒🥝🍓🍇🍉🍊 sezonu życzmy 🤣🤣🤣"
Odpisałem nie dziękuję, żeby nie zapeszyć, ale za dobre słowo jestem wdzięczny, bo każde wsparcie jest bezcenne:)
 ... moc jak najdłużej szybciej przebierać nogami hi,hi... Cudownie byłoby reprezentować kategorie M80 he,he...
Na razie cieszę się z M60:) Bo jak pomyśle ilu młodszych znajomych obojga płci "wypaliło się" i straciło chęci do biegania to dziękuję Bogu za nieustanną motywacje i radochę jaką daje mi moja pasja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13