"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 18 grudnia 2019

na krótko...

                               bieganie w grudniu na sześć dni przed Wigilią he,he...
Wg pogody na telefonie bieganie bardzo dobre hi,hi... Nie mogę się nie zgodzić;) Bo takie było!
https://www.relive.cc/view/vXOnEn4Jo5v 

W południe na termometrze  dwanaście kresek powyżej zera:) W słońcu siedemnaście! 
Czułem się dzisiaj  jakbym biegał tydzień przed Wielkanocą, a nie Bożym Narodzeniem;)
Z rana nie dałem rady wyjść  i już myślałem, że przyjdzie mi lotać po ćmoku:(  Trafiło się jednak "okienko" w samo południe i grzechem byłoby nie skorzystać.
Obleciałem glinianki na "Bałtyku" potem Lisiniec i wyszło prawie dwanaście kilometrów. 
Komicznie wyglądają ludzie przy takich anomaliach pogodowych. Jedni na zimowo, a inni trzymają fason zimowy i pewnie gotują się w sosie własnym he,he...
Miedzy "Pacyfikiem" a "Bałtykiem" spotkałem biegacza w długich spodniach, czapce narciarce, bluzie z długim rękawem i w... rękawiczkach?? Później biegaczkę też "na długo" i dopiero na koniec młodego ściganta krótkich portkach. Śmigał tak hi,hi... że nawet nie zdążył zauważyć mojej podniesionej dłoni w geście biegowego pozdrowienia:( 
Biegaczka też nie odwzajemniła banana na mojej twarzy;) ale przynajmniej odpowiedziała głośno i wyraźnie cześć!:)
Prognozy na najbliższe dni niestety nie są ani dla biegacza, ani dla Morsa zbyt obiecujące:( Ma być ciepło jak w Hiszpanii he,he... Zatem nie ma co marzyć o bieganiu "po białym" i morsowaniu w lodowej przerębli. 
Cóż magia Bożego Narodzenia to nie piękna zimowa aura i świąteczna komercja. Liczy się obecność Bożej Dzieciny w klimacie rodziny.
Wieczerza wigilijna z Rodziną, cudowna Pasterka o północy z pięknymi kolędami...
"Jakże chciałbym, aby co dzień było Narodzenie Boże..."
Jakże chciałbym, aby co dzień, Było narodzenie Boże

Zobacz więcej na: http://piosenkireligijne.pl/mysle-o-tobie-boze/
Jakże chciałbym, aby co dzień, Było narodzenie Boże,

Zobacz więcej na: http://piosenkireligijne.pl/mysle-o-tobie-boze/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13