"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 18 listopada 2019

roz...

                  trenowanie - tydzień trzeci. Całkiem aktywności nie odpuszczam, żeby nie było, że się nie staram hi,hi... 
Trochę sobie podreptam, pomaszeruje, pomajtam nogami, czy poroweruję na stacjonarnym rowerku;) Wszystko to jednak skromna namiastka regularnych treningów:( 
W zeszłym tygodniu wymaszerowałem piętnastkę i tyle samo wytuptałem przez świętowanie Dnia Niepodległości he,he...
https://www.relive.cc/view/vWqBe3PXVQ6
Ostatni raz szybciej przebierałem nogami w czwartek.  Po trzech dniach wyraźnie ckni mi się już za bieganiem hi,hi... Bo dzisiaj kusiło mnie po dobiegu nad "Pacyfik" zrobić jeszcze rundę wokół "Bałtyku" i "Adriatyku". Odpuściłem, bo przecież silną wolę też należy trenować he,he...
"Pod Brzózkami" temperatura powietrza +7, a wody +6. 
Trochę popływałem, pobrykałem w zimnej wodzie i od razu poczułem, że żyję;) Rewelacyjne są te chwile w "Pacyfiku" pomiędzy jednym, a drugim kilometrem:))
Uwielbiam takie fajne poranki! Zaczynając dzień od pluskania później cały czas diabeł w starym  piecu pali hi,hi...

Cytat dnia
„Pamiętaj, iż twoja własna determinacja, by osiągnąć sukces, liczy się bardziej, niż cokolwiek innego na świecie.” Abraham Lincoln

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13