"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 14 listopada 2019

oj paluszki...

                     już nieco sztywnieją na powietrzu po dłuższym trzymaniu w wodzie he,he...
Temperatura powietrza +3, wody +7:) Prawidła różnica temperatur wody i otoczenia hi,hi... Podobnie jak zimą - woda cieplejsza niż powietrze.

Jak mawiają niektóre doświadczone Morsy *każda kąpiel w wodzie o temperaturze poniżej ośmiu stopni powyżej zera ma pozytywne działanie terapeutyczne* 
Tyle że kąpiel kąpieli nierówna;) Bo jak za kąpiel uznać wejście do wody po pierś z rękami założonymi za głowę? 
Popularne "wietrzenie pach" wygląda raz nieestetycznie:( a dwa, czy górna część ciała jest gorsza od dolnej, żeby nie poddawać jej zbawiennemu działaniu zimnej wody? 
Nie mowie o tzw. resecie" tj. zanurzaniu się z głową co sam praktykuję dopiero od trzech sezonów. Nie mówię też o zanurzani dłoni, bo palce są bardzo wrażliwe;) Dlatego Nowicjuszom debiutującym nie polecam.
Na początku wchodziłem do wody pod brodę (w czapce;) z zanurzonymi ramionami i wystającymi nad powierzchnie dłońmi w rękawiczkach. Tego też "uczyłem" wszystkich Których agitowałem hi,hi... i przekonałem do morsowania. Bez fałszywej skromności;) przyznaję gdyby zebrać  wszystkich byłoby całkiem spore stadko Foczek i Morsów he,he...
Dzisiaj było  rewelacyjnie!!!
https://www.relive.cc/view/v36ArPzRVGq
Najpierw dobieg i runda wokół "Pacyfiku". Potem pływanie i biegiem do domu;) 
Tylko trzy kilometry szybszego przebierania nogami, bo przecież trwa roztrenowanie hi,hi... A i tak w poniedziałek nabiegałem dwanaście;)
Dziś święto, więc Wszystkim wcześniej urodzonym wszystkiego najlepszego!
Ktoś kiedyś powiedział: 
"Nie dlatego się przestajesz bawić, że się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić" he,he...
Coś w tym jest;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13