"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


czwartek, 21 listopada 2019

letnie...

                       "morsowanie" w końcówce listopada hi,hi...
Trzeci tydzień biegackiego urlopu czyt. roztrenowania he,he... i tylko piątka na dwa razy:( Za to z dwukrotnym pływaniem:) w "Pacyfiku"
Po niedzieli powinno być lepiej;) Pomału muszę wracać do regularnych treningów:)) Nie chciałbym, nie lubię i raczej nie warto po dłuższej przerwie rzucać się od razu na głęboką wodę hi,hi... 
Dziś dobieg na "Bałtyk", obiegnięcie "Pacyfiku" w kierunku przeciwnym niż zwykle i do wody;) W zasadzie to dzisiaj zwiewałem z brzegu przed psiurem he,he... Trochę nawet się obawiałem, żeby mi czasem nie porwał np. portek, bo w czym bym wracał hi,hi...
https://www.relive.cc/view/vMq5djPRoQ6
***
W Kościele Katolickim 21 listopada przypada wspomnienie/święto Ofiarowanie Najświętszej Maryi Panny.

Przysłowia:
„Dwudziesty pierwszy listopada pogodę zimy zapowiada”
„Jaka pogoda w Ofiarowanie służy, taka się na całą zimę wróży”
„Gdy pogoda w Ofiarowanie, ostra zima nastanie”

„Poddający się - nigdy nie wygrywa, a wygrywający - nigdy się nie poddaje.” Napoleon Hill

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13