"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 30 października 2019

we mgle...

                        obleciałem "Bałtyk". Nad powierzchnią wody na każdej z trzech glinianek para niczym nad garnkiem z rosołem hi,hi... Nic dziwnego przed wczoraj jak mierzyłem woda w "Pacyfiku" miała dziesięć stopni plus, przy siedmiu stopniach powietrza. Dziś na termometrze temperatura otoczenia tylko +2. Na "Bałtyku" szumnie zwanym parkiem Lisiniec zawsze temperatura jest niższa niż na mieście. Jak to powiada MLP: "bo od wody ciągnie" he,he...
Jak tak dalej pójdzie to w listopadzie może być już prawdziwe morsowanie;)
Po rundzie ścieżką rekreacyjną poleciałem na Bialską, czyli Aleje Brzozową. Przed Sanktuarium Krwi Chrystusa, zawróciłem odpuszczając Lasek Wilka i bialskie pola. "Za karę" hi,hi... pobiegłem dłuższą drogą przez Okulickiego, Szajnowicza, Popiełuszki, parki i Błonia Jasnogórskie.
W sumie wydeptałem prawie trzynastkę - ostatni tak długi dystans w tym miesiącu.
https://www.relive.cc/view/veqzDB8pnBO
Jutro tylko jesienne morsowanie he,he... z dwoma kilometrami dobiegu.
Podsumowanie października tj. miesięczna statystyka i.....
To czego my biegacze nie lubimy:( Czas gorszy niż bieganie w upale, mrozie itd. to znaczy - ROZTRENOWANIE.
Całkiem butów biegowych na kołki w tym okresie nie odwieszam, lecz ograniczam bieganie do minimum. Tak więc zapewne na zimne kąpiele potruchtam:) 11-go też Święto Niepodległości uczczę biegiem! 
Ogólnie będę walczył z uzależnieniem;)

2 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13