"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 28 października 2019

postartowa...

                           regeneracja he,he... czyli roztruchtanie i odnowa biologiczna w nie do końca zimnej wodzie hi,hi...
https://www.relive.cc/view/vwq17k8YKBONajpierw orbitowanie wokół glinianek na "Bałtyku" a potem plum... i dwudziestominutowe pływanie;) Temperatura otoczenia +7, wody +10:) Było mega rewelacyjnie:)) 
Po wczorajszym ganianiu za Kubą;) oraz wielogodzinnym siedzeniu w pociągu:( Masakra! Dzisiejsze wyjście było świetną odnową biologiczną dla mięśni i stawów.
Kapitalne było wczorajsze spotkanie z Kubą i Jego najbliższymi, a oczywiście wisienka na torcie tego łikendu;) to nasz wspólny bieg:))
U Kuby ręce, u mnie nogi dziś "liżą" rany hi,hi... Ale w głowach jeszcze żyjemy wczorajszym biegiem. Analizujemy wyniki, szukamy fotek, bo na trasie stało sporo Fotopstryków;)
Mnie udało się nas znaleźć na fp Maratonu Lubelskiego wśród zdjątek Stefana Starzyńskiego - dziękujemy!
I jeszcze mój Mistrzu:) Wielkie brawa i gratulacje! Cieszę się niezmiernie, że Organizatorzy docenili Twoją niesamowitą determinacje i odwagę do podjęcia sportowego wyzwania. Szacun Kuba!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13