"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 29 sierpnia 2019

pełna...

                          regeneracja he,he... Dwójeczka dreptania na "Bałtyk" i pływanie w "Adriatyku". Potem powrót i... żal, że tak krótko hi,hi... 
Dzisiaj o szóstej jak nigdy oprócz mnie jeszcze jeden pływak i trójka młodzieży;) Spożywali śniadanie na trawie pomoście he,he... i zerkali co ten stary wyrabia;) Dwie dziouszki z chłopakiem, Któremu przyznaję trochę zazdrościłem hi,hi... Takiego posiłku na łonie natury;)
Co do posiłku "wszedł" mi dziś w oczy ciekawy artykuł. "Koksuję" się natką od dawna i regularnie. Do kanapek oraz większości potraw i mogę powiedzieć, że coś w tym jest! Polecam.
https://www.relive.cc/view/e1384757526
Fajnie było! Woda ciepła jak zupa, mokra i ustana:) W ciągu dnia, gdy pełno ludzi wzburzone podłoże iłowe sprawia, że woda wydaje się brudna i gęsta:(
Cztery kilometry to tylko jedna dziesiąta maratonu he,he... Minimaraton - dystans tak nazywany przez niektórych organizatorów biegów;) Zawsze to jakieś jednak szybsze przebieranie nogami.
W ostatnim tygodniu przed startem będę starał się pohamować uzależnienie od biegania hi,hi... Bo jak głosi stare powiedzenie biegowe *lepiej być nie dotrenowanym niż przetrenowanym* I tak w tym miesiącu nabiegałem już ponad dwieście pięćdziesiąt kilometrów, więc jak na moje "wykształcenie" muszę uważać, aby nie przedobrzyć;)

Cytat dnia „Nie pozwól, by to czego nie możesz zrobić powstrzymywało Cię od zrobienia tego, co jesteś w stanie zrobić” John Wooden

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13