"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 24 lipca 2019

zreflektowałem się...

                                         dzisiaj, że do siódmego września zostało tylko sześć tygodni?! Jeśli miałbym wystartować w jubileuszowym XL Międzynarodowym Maratonie Świnoujście - Wolgast to muszę zacząć biegać hi,hi...
Od wiosennego w Szczytnie minęło osiem tygodni i najdłuższy dystans jaki przebiegłem to czternaście kilometrów. Pozostałe treningi to średnio dyszki. Przydałyby się jakieś dłuższe wybiegania, żeby przyzwyczaić głowę he,he... Przecież długasy biega się głową, a nogami tylko przebiera;)
Dzisiaj "Bałtyk" z przyległościami hi,hi... Dwie pętle wokół "Adriatyku" i "Bałtyku" a potem przyległe ulice, bo "ciągnie wilka do lasu" he,he... Znów prawie dwunastka i prawie na czczo;) Nie licząc szklanki przegotowanej wody z łyżeczką miodu i dwoma łyżeczkami pyłku kwiatowego:)
https://www.relive.cc/view/e1362045426
Fajnie biega mi się wczesnym rankiem. Cisza, spokój, żywej duszy na trasie. O nie przepraszam dziś spotkałem o szóstej rannego ptaszka - sympatyczną biegaczkę:)) Znaczy prawie całe kółko Ją goniłem, ale dogoniłem hi,hi...
Cytat dnia:
„Uwielbiam to, co robi dla mnie bieganie. Kocham ten czas, który mam tylko dla siebie. Kocham ten czas, który mam tylko na myślenie. Uwielbiam zmuszać moje ciało do coraz większego wysiłku. Po prostu to kocham!” 
Elisabeth Hasselbeck.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13