"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 25 lipca 2019

wreszcie...

                           wróciłem do porannego pływania!:) Z zakończeniem zimy zacząłem przygotowywania do wiosennego maratonu. Bieganie wzięło górę nad kąpielami w "Pacyfiku" Potem jakoś mi się nie chciało he,he... Miała być regeneracja po maratońska w wodzie, ale jakby mentalnie nie ciągnęło mnie do pluskania;) Wreszcie po powrocie z nad morza liczyłem na kontynuacje porannych kąpieli, lecz wciąż było mi nie po drodze hi,hi...
Dopiero w tym tygodniu zrozumiałem i przemówiłem sobie do rozsądku, że jak tak dalej pójdzie to nie będę mógł powiedzieć, że kąpię się *cały rok na okrągło* he,he...
Wiadomo nic na siłę! Jak z jedzeniem to co smakuje, na co ma się ochotę człowiekowi służy;) Coś co odpycha, nie pociąga, niekoniecznie widocznie jest potrzebne. Zresztą wciąż powtarzam nic nie muszę, bo ile ja mam hi,hi... 
Dziś nieco przyspałem;) I wybiegłem dopiero o szóstej.
https://www.relive.cc/view/e1362701406
Dwa kilometry dobiegu i bach do wody he,he... Było fantastycznie! Po kilku minutach przyszło mi do głowy - kurka wodna ile kapitalnych kąpieli straciłem w ciągu tych ostatnich czterech miesięcy:( 
Znowu potrzebna rekonstrukcja planu hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13