"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 19 lipca 2019

wyrwałem...

                               się jak pies spuszczony z łańcucha hi,hi... Po wyjeździe tym razem dwanaście godzin później niż ostatnimi czasy;) 
Piąta trzydzieści po południu miedzy kropelkami ciepłego deszczyku obleciałem "Bałtyk" z przyległościami he,he... 
Spotkałem kilka osób startujących pojutrze w triathlonie zapoznających się z trasą biegową. 
Nie wiem czemu coś mnie znowu gnało do przodu hi,hi... Skutek całodziennego rozleniwienia? 
Dawno tak mi się nie leciało jak na skrzydłach he,he... Może to brak startów daje o sobie znać, albo co;)
W niedzielę Święto Biegowe - Adam startuje u nas w zawodach triathlonowych, więc bedziemy za Niego trzymać kciuki i dopingować jak nie wiem co;) 
„Możesz pozwolić innym ludziom, żeby po tobie chodzili, a oni nadal będą narzekać, że nie leżysz dość płasko. Żyj swoim życiem.”(anonim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13