"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 26 lipca 2019

kapitalnie...

                                    mi się dziś tuptało wokół "Bałtyku" i "Adriatyku"
Może dlatego, że w miłym towarzystwie? 
Dzisiaj znów na ścieżce rekreacyjnej zaraz na początku dojrzałem przed sobą kolorową czapeczkę;) Gdy dogoniłem znaną z widzenia Biegaczkę  pozdrowiłem Ją i zaczęły się dreptane pogaduchy oraz wspólne kręcenie pętelek:) Godzinka biegania minęła nam mnie "jak z bicza strzelił" he,he...
Aneta okazała się bardzo sympatyczną i zaawansowaną biegaczką, bo momentami dziadka łapała zadyszka hi,hi... 
Fajnie było!!! Już od dawna trenuję w zasadzie samotność długodystansowca he,he... Zapomniałem, więc jak to jest biegać w parze;)
Po pięciu rewelacyjnych kółkach Anetka się pożegnała, a ja na moim stałym miejscu zrobiłem jeszcze osiem przebieżek:)
W sumie w piątunio o poranku "pyknęła" świetna czternastka:)) 

“Sukcesu nie mierzy się ilością pucharów, ale tym jaki dystans musiałaś przebyć, aby dotrzeć w miejsce, w którym jesteś stamtąd gdzie byłaś.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13