"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 27 lipca 2019

wpadłem...

                           dziś znowu na "Bałtyku" na Anetę he,he... kiedy kończyła pierwszą pętelkę ścieżką rekreacyjną w parku Lisiniec:)
Razem dobiegliśmy do plaży po czym ja wskoczyłem do "Adriatyku" hi,hi... A Ona pobiegła na kolejne okrążenia glinianek;)
Woda ciepła jak zupa:( Od razu po wejściu wspomniałem zimowe kąpiele he,he... Zimna woda daje rewelacyjną regeneracje układu mięśniowo -  szkieletowego za to w ciepłej fajnie się pływa;)
Świetny początek dnia! więc nawet zwariowany garmek nie nie był w stanie popsuć mi humoru hi,hi... Coraz częściej mu się zdarza, że mnie "oszukuje" Ni z *gruchy ni z pietruchy* jakby traci sygnał gps i rysuje trasę na skróty:( Tak jak dzisiaj przez wodę he,he... Nie tak dawno "wystrzelił" prostą do Białej? i choć dołożył mi kilometrażu to wcale nie bylem zadowolony;)
Lato w pełni. Sezon pielgrzymkowy też kwitnie;) Coraz częściej po wyjściu z domu muszę biec slalomem miedzy pątnikami hi,hi... Ale nie narzekam:)) 
Cieszę się, że mieszkam tak blisko Pani Jasnogórskiej i kiedy tylko dusza zapragnie mogę być w Kaplicy Cudownego Obrazu:) 
Nie wszyscy mają takie szczęście:( Spieszą więc  na Jasna Górę pieszo, na rowerach, samochodami, niekiedy konno;) czasem na rolkach lub jak moi Przyjaciele z Rzeszowa i Tarnobrzega biegiem:)
Wczoraj wyruszyli i po pokonaniu ponad trzystu kilometrów w poniedziałek dobiegną do Tronu Najświętszej Panienki. 
Duchem jestem z Nimi i trzymam kciukasy;)
Jak się uda w pojutrze tradycyjnie już wybiegnę Im naprzeciw. Co roku witamy się na rogatkach miasta i ostatnie kilometry biegniemy razem. Są to niezapomniane chwile.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13