"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 28 lipca 2019

dumny...

dziadek jestem:) Wiktorka po raz kolejny wystartowała w Biegu Kamiennym dla dzieci w Koszwicach. Moja kochana Wnusia jest niestrudzoną biegaczką i bardzo często mnie motywuje *dziadek biegamy* hi,hi...
Żałuję, że nie mogłem na żywo dopingować naszej Wiktorii:( Szczególnie, że Imprezy u Państwa Wrzyciel są jedyne w swoim rodzaju i atmosfera niezależnie od pogody jest zawsze gorąca:) Cieszę się jak nie wiem co, że nasza Wnuczka po dziadku lubi szybsze przebieranie nogami he,he...
Dziewiąte piętro na rozgrzewkę;) Przed Biegiem Powstania Warszawskiego odbył się wczoraj w stolicy Bieg Zdobycia PAST_y.
Ponieważ trochę pozazdrościłem he,he... los sprawił, że miałem dziś okazję wbiec na dziewiąte piętro w wieżowcu przy Zana hi,hi... Przypadek? Chyba nie, bo podobno przypadki to tylko w gramatyce he,he... 
W dodatku winda z MLP się spóźniła i z rozpędu wbiegłem na dziesiąte  hi,hi...
Czas? 00:01:04! sześć sekund na piętro nie powala, ale rekreacyjnie bez przygotowalnia jak na dziadka nie jest myślę źle;) 
Wcześniej jednak na rozgrzewkę;) przed obiadem zrobiłem siódemkę w pełnym słońcu i prawie trzydziestostopniowym upale:( Bo jutro o tej samej porze polecę naprzeciw Biegaczom Pielgrzymom z Tarnobrzega i Rzeszowa:)
Co roku nie mogę sobie odmówić przyjemności;) przebiegnięcia z Tymi fantastycznymi Ludźmi i świetnymi biegaczami ostatniej dziesiątki kilometrów do Jasnogórskich Błoń. Żeby potem razem z Nimi pokłonić się Najświętszej Pannie Maryi. 
Dzisiaj biegałem myśląc o Nich i podziwiając jak w takim upale lecą tyle kilometrów. Ja po siódemce czułem się jak skwarek na patelni he,he... Widocznie Morsy śródlądowe tak mają hi,hi...
„Największy błąd, jaki możemy popełnić w życiu, to poddanie się lękowi przed popełnieniem błędu.” Elbert Green Hubbard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13