"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 6 lipca 2019

dzień...

                      siódmy, przedostatni;) i dobrze, bo tak pechowej aury nigdy nie mieliśmy:(
Po przyjeździe niedzielne popołudnie piękne, letnie:) 
W poniedziałek coś tam się zaczęło chmurzyć, ale jeszcze można było poplażować;)
Potem było już tylko coraz gorzej:( Zimno, przeszywający na wskroś wiatr i w końcu opady deszczu. Momentami intensywne.
Błąkaliśmy się w grubych ciuchach cały tydzień nad Bałtykiem he,he... 
Całe szczęście, że mam to swoje bieganie:) 
Wczesnoporanne bieganie po plaży na bosaka zakończone letnim "morsowaniem" w morzu hi,hi... Pozwalało utrzymać minimalny poziom endorfin niezbędny do przeżycia letniej jesieni;)
Dziś dzionek zaczął się obiecująco he,he... Lecz tylko dla podpuchy chwilowo hi,hi... 
Pobiegałem boso po zimnym piachu. Powalczyłem z bałwanami w morskiej wodzie;) Teraz próbuje się nie dać wakacyjnej depresji rozgrzewając się od środka he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13