"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 19 czerwca 2019

przed...

              Bożym Ciałem dziś dyszka po "Bałtyku". Jutro "przebieranie nogami" na centralnej procesji z częstochowskiej Archikatedry na Jasną Górę:)
Piąta dwadzieścia start i dlatego chyba w parku Lisiniec pustki he,he... 
Dopiero około szóstej pojawiły się cztery Kijarki w parach;) A biegacze śpią hi,hi... 
"Pomotałem" się wokół "Adriatyku" i "Bałtyku". Również przez mostek nad "szyjką", którą kiedyś nazywaliśmy kanałem "la manch" he,he...
Trzeci dzień i kolejna trzecia dycha:) Slow jogging trwa w najlepsze hi,hi... 
A w kalendarzu świąt nietypowych Dzień leniwych spacerów.
Uwielbiam te poranne dreptanie przed śniadaniem:) Gdyby nie to, że zimą o tej godzinie jest środek nocy he,he... też wstawałbym o piątej;)
Obecna pora roku jest cudowna o czwartej budzi mnie świergot ptaków i "długi" dzień dostarcza wystarczającą dawkę światła słonecznego. I nie chodzę jak zimą niczym śnięta ryba hi,hi...
Dzisiaj o piątej temperatura powietrza +15, lecz bardzo szybko rośnie. Przed południem na termometrze słupek rtęci dochodzi już do dwadziestu pięciu:( 
Udeptałem ścieżkę rekreacyjną i sprawdziłem gęstość wody;) Trochę popływałem i tym sposobem zaliczyłem duathlon:) 
Cytat dnia:
„Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali.” -  
św. Jan Paweł II

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13