"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 26 czerwca 2019

ponad...

                   dwadzieścia kresek powyżej zera na termometrze o piątej rano!
Marzy mi się kąpiel w lodowej przerębli hi,hi... Po dziesięciu kilometrach pod klatką schodową robiłem trochę rozciagania;) i pot kapał ze mnie jakby deszcz padał he,he... 
Źle się śpi przy takiej duchocie:( Ciężko się biega w takim upale:( Nawet powoli i na krótkim dystansie.
Można by odpuścić i poczekać na ochłodzenie. Jednak uzależnienie nie pozwala zrezygnować, bo głód endorfinek  hi,hi... Dlatego chce się biegać, biegać;)
Nie powiem nad gliniankami przy wodzie nie ma takiego skwaru, lecz dla Morsa środlądowego aura i tak nie najlepsza.  
Dziś o piątej trzydzieści spotkałem samotną biegaczkę:) Wychodzi zatem, że nie tylko ja uciekam przed afrykańskimi upałami he,he...
Biegało mi się? Zawsze biega mi się rewelacyjnie hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13