"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 27 czerwca 2019

noce...

                        "takie są upalne, a słowiki spać nie dają" he,he... Uciekłem z dusznej chaty;) Niestety trawy brak, nie mówiąc już o wilgotnej hi,hi... A przedewszystkim trawnika bezpiecznego bez szkła, kamieni, psich kup i innego dziadostwa:( 
Dawnymi czasy biegałem sobie po czystej murawie boiska na stadionie i było fantastycznie:) 
Pocieszam się! Wkrotce na bosaka pobiegam po piachu na styku morza i plaży:) To nie to samo co dreptanie po rosie, lecz równie rewelacyjne naturalne tuptanie:)
Dzisiaj znowu *najpierw bieganie potem śniadanie* he,he... Udeptywanie kurzącej ścieżki rekreacyjnej na "Bałtyku" Aha! z poczatku i na koniec namiastka fajnego biegania po zielonym hi,hi... Slalom miedzy drzewkami po "sianie" na polu namiotowym JG;) Niestety nie odważyłbym się tam pozbyć butów z uwagi na wszelkiego rodzaju "niespodzianki"
Dycha nabiegana. Poziom endorfin podniesiony. Mimo zapowiedzi opadów deszczu nadal trwa upalne lato:( A mi tak sie marzy bieganie w deszczu. Poczekam! wreszcie kiedyś będzie mi dane polatać w strugach deszczu he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13