"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 24 czerwca 2019

dzień...

                przytulania:) dzisiaj! Któryś z kolei w tym roku na kartkach kalendarza świąt nietypowych he,he... Choć taki dzień powinien być na co dzień, a nie od święta;)
Wybiegłem dziś 5:10! Pustynia! Wszyscy jeszcze chyba śpią po "łikendzie" więc nie było do kogo przytulić się w biegu z rana hi,hi...
Dotarłem na "Bałtyk" z innej strony niż zazwyczaj, żeby było ciekawiej;) Obleciałem "Adriatyk" i "Bałtyk" dookoła w tę i tamtą stronę he,he... 
https://www.relive.cc/view/e1343651463
Obudziłem bezdomnego śpiącego pod gołym niebem i wdepnąłem w "minę" poślizgową hi,hi... Na szczęście! więc to powinien być dobry dzień:)
Jak zawsze powolutku, na luzie, bo nie lubię się spieszyć gdy odpoczywam;)

Przysłowie na dziś:
„Jak święty Jan się obwieści, takich będzie dni czterdzieści”
he,he... to jeszcze 40 dni biegania o 5-tej hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13