"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 8 czerwca 2019

po nocy...

                       nieprzespanej bałem się ulicznego biegania;) żeby nie wpaść pod samochód, albo nie zabłądzić he,he...
Dlatego poleciałem najprostszą drogą na "Bałtyk", aby niczym chomik na kołowrotku, kręcąc pętelki na ścieżce rekreacyjnej odreagować stresa hi,hi... 
Po piątej pusto, więc można nawet z zamkniętymi oczami;) 
Jedno okrążenie ma nieco ponad mile. Zrobiłem pięć kółek do tego dobieg tam i z powrotem plus mały "haczyk";) i wyszła bez mała jedenastka:) 
Ciśnienie trochę zeszło he,he... i od razu lepiej hi,hi... Coby człek począł bez biegania;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13