"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 9 czerwca 2019

po fali...

                   upałów noc chłodna i tylko dziesięć kresek na plusie. Po kilku dniach podrywania;) się koło piatej rano dziś wstałem za pięć rześki jak skowronek hi,hi... Całkiem inaczej się śpi w chłodnym mieszkaniu:) A nie w piekarniku  jak ostatnio he,he... Szybka toaleta, łyżka miodu z pierzgą popita szklanką przegotowanej wody, koszulka, portki, buty i fruuuu;)
Zanim zaskoczył gps w garmku myślałem w prawo?, w lewo?, gdzie dzisiaj? Ostatecznie zacząłem slalomem między drzewami na polu namiotowym JG. Trawa wysoka nieskoszona i rosa taka, że po chwili woda mi chlupotała w butach hi,hi... Ale za to buty się umyły;) Coś ciągnie mnie ostatnio na "Bałtyk"? Czyli oficjalnie do Parku Lisiniec. Zacząłem pętelki po ścieżce rekreacyjnej i "im dalej w las" tym wiecej śmieci:( Nie wiem dlaczego naczalstwo skoro te tereny uważa za park pozwala tam na imprezy typu food trucki i festiwale frytka, czy summer:( Pomijam hałas, który płoszy zamieszkującą tam zwierzynę, a swoja droga gdzie Ci wszyscy pseudoekologowie co to się rozczulają  nad kotkami w blokach. Dwa zniszczona zieleń i tony śmieci, nie mówiąc o fetorze, bo z braku kibelków wszyscy oddają piwo w krzakach:(
Jeśli park to powinna być cisza, spokój. Oaza zieleni w mieście gdzie można wypocząć, pospacerować, nacieszyć się zielenią, śpiewem ptaków i pobiegać oczywiście he,he... 
Wolniutko przedreptałem pięć kółek. Aura świetna! Chłodno, a zarazem w promieniach wstającego słońca ciepło, rześkie powietrze, aż szkoda się śpieszyć hi,hi... A i jeszcze ta parująca woda! jakby źródła termalne zasilały glinianki;)
W zasadzie miałem dziś odpuścić:( Lecz teraz cieszę się, że jednak zdecydowalem się na tę niedzielną dyszkę:) Rewelacyjne jest bieganie o poranku! Chyba nie tylko ja tak uważam, bo spotkałem biegaczkę i to zagraniczną;) Pewnie Czeszkę. Na polanie przy "Bałtyku" biwakuje obsługa wesołego miasteczka i myślę, że dziewczyna przed pracą robiła poranną zaprawę fizyczną he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13