"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 12 czerwca 2019

pięty...

                       palą, testosteron buzuje hi,hi... spać nie idzie. Po dniu wolnym od biegania obudzilem się rześki po pięciu godzinach od zaśnięcia o czwartej trzydzieści;) Pomyślalem patrząc na budzik - no nie jak teraz wyjdę to będzie, że mi już całkiem odwaliło he,he... Poleżałem do za dziesięć piąta i poddałem się hi,hi... Stały rytuał przed biegowy;) i piąta piętnaście wypad wyładować się na biegowej ścieżce:)
Ostatnio kręcę się po "Bałtyku", ale przy tych upałach jakoś nie ciagnie mnie w rozpalone miejskie ulice:( 
Biegając w Parku Lisiniec mam stały dostęp do wody. W każdej chwili dla ochłody mogę wskoczyć do "Adriatyku", czy "Pacyfiku" he,he... jak dziś pewna biegaczka:) Przybywa amatorów wczesno porannego biegania, bo dzisiaj była nas już trójka. Wspomniana biegaczka i jeszcze jeden jogger;)
Dobieg tym razem przez pole namiotowe Jasnej Góry ze salalomem między drzewami hi,hi... Powrót przez "górkę Moniki" jak to kiedyś Monia po morsowaniu nazwała podbieg na Kordeckiego. W sumie z okrążeniami glinianek dyszka. Tzw. minimum dla utrzymania funkcji życiowych organizmu.
Było świetnie! Choć niestety i tak bardzo ciepło +20 stopni Celsjusza:( 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13