"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 15 marca 2019

wiadomo...

                             już!!! W półfinale PP Raków zagra  z Lechią Gdańsk.
Lider ekstraklasy, a zatem przeciwnik dobrze notowany he,he... Sukces zdobyty z trudem zawsze smakuje wybornie;) Dlatego jak napisałem na fb: "Damy radę!!! skoro Raków puka do ekstraklasy to w lidze będzie musiał grać z zespołami Lechi, Lecha, czy Legi. Więc mecz półfinałowy to normalka. Jeśli zagrają jak ostatnio z sercem, z determinacją i odważnie będą w finale. 
Bo odważnym szczęście sprzyja:)" O czy sam się już nieraz przekonałem hi,hi...
Ja dziś spokojny bieg na dystansie dziesięciu kilometrów:) I seria dziesięciu przebieżek. Trawnik przy "Bałtyku" po opadach deszczu nasiąknięty i miękki jak gąbka;)
Po pięciu miałem nawet  zamiar przenieść się ścieżkę rekreacyjną, bo lekko nie było he,he... Zrezygnowałem jednak, bo im trudniej tym przecież lepiej;) Zresztą od samego rana buzowały we mnie hormony szczęścia hi,hi...

Fajnie było! Co chwilę kropił deszczyk i chyba dlatego "grzebyk" wyszedł niezły;) Cieszę się, że szybsze przebieranie nogami idzie mi he,he... Bo jak to kiedyś na nartach miał napisane  Piotrek Żyła: "musi być luz w d...e" hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13